La cooperativa lletera del Cadí: marca i qualitat

Per Lourdes Viladomiu

La cooperativa del Cadí ha fet cent anys el 2015 i constitueix un exemple d’excepció a Catalunya, ja que en el sector lleter transformador el cooperativisme no està gaire present. Cadí ha posat en funcionament una estratègia basada en el valor afegit, la marca, la qualitat, la innovació i la cooperació que li ha permès sobreviure en contextos socioeconòmics canviants. En aquesta nota assenyalarem breument l’evolució històrica, els factors d’èxit i els reptes actuals de la Cooperativa Cadí.

Podeu accedir al article complert clicant aquí

Advertisements

Escriu un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s